dilluns, 21 d’abril del 2014

Ouera

Només d'escriure el títol del post ja tinc dubtes. Escrit es veu estrany, però després de la recerca al DIEC2 veig que existeix.

ouera

f. [LC] [ED] Vas petit de pisa, metall o altres materials per a servir i prendre els ous bullits.
f. [LC] [ED] Recipient que s’usa per a transportar o guardar-hi ous.
f. [LC] [HO] Ovari dels ocells, part dels menuts que conté els ous en formació


Un cop resolts els dubtes lingüístic anem per feina. Fa temps que busco una ouera per poder portar els ous de la verduleria. Els compro de pagès i  el posen sempre amb oueres de cartró reutilitzades. Fa temps que en busco una de plàstic , com les d'abans, però  que facin bonic i no hi ha maneres. Això és una crida al senyor Lékué a veure si en fa algunes: boniques, útils i a un preu raonable, Mentrestant he acabat fent manualitats per solucionar-ho. He tunejat una ouera de cartró.

Caixa d'ous de compra

Forrar amb paper craft

enganxar i retallar  el sobrant

Decorar. Jo hi he fet amb segells i lletres adhesives.

Tornar a montar

13 comentaris:

  1. La veritat és que t'ha quedat ben bonica, però no entenc què tenia de dolent la caixa de compra... ni que sigui per mandra jo la faria servir tal qual.

    ResponElimina
    Respostes
    1. La caixa no tenia res de dolent però ara està personalitzada i vaig passar una estona entretinguda :P

      Elimina
  2. El senyor Lekué i els preus raonables estan renyits... jo trobo que totes les coses Lekué són força cares... jo faig servir les oueres tal qual... com diu en XeXu... tot i que m'imagino que com a trreball manual ha estat divertit de fer.

    ResponElimina
  3. Realment tan viatgen els teus ous perquè t'hagis de fer una ouera guai?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Cada setmana , de la verduleria a casa. Un trajecte curt però cal anar "cuqui"

      Elimina
  4. digues que els ous han de ser sempre ben tractats i que es sentin còmodes.

    ResponElimina
  5. Nena!!! Que mona!!!!! Estic una mica mandrosa, o no, no ho sé, per fer aquestes coses. Però t'ha quedat molt xuli!

    ResponElimina
  6. Eeeeeei, però que original!! :-))

    La veritat és que t'ha quedat moníssima! Són súper gracioses les gallines picotejant hehehe...

    Ara bé, és ben cert que tots tenim les nostres dèries, eh? Mai se m'hauria ocorregut fer una ouera... i, el fet, és que crec que això ho fa més original... Encara et fitxaré quan tingui la meva botiga de veritat!! :-DDD

    ResponElimina
    Respostes
    1. Fitxa'm, fitxa'm... no sóc manetes però d'idees, d'això encara en podem fer alguna cosa

      Elimina
    2. Has de posar més posts scrapperos... més, molts més! :-DDD

      Elimina
  7. Es xulíssima!!! m'apunto la idea!

    ResponElimina

Benvinguts a Un altre invent . Gràcies per les vostres aportacions