dimarts, 21 d’agost del 2012

Gent letal. John Locke


Poca cosa a dir del llibre, no em faré pesat ja que últimament se n'ha parlat força a la blogosfera. El març, a "tumateix llibres" en vaig veure la ressenya , i ja vaig posar als comentaris que me l'apuntava.
L'argument, sencillot. Un agent de Seguretat Nacional ,que mentre busca ajudar d'amagat a la seva ex-dona evitant que es casi amb un maltractador, es troba amb un cas que li arriba al cor (si és que té) i alhora comet alguns assassinats per encàrrec per no avorrir-se .Tot plegat crea el cocktail Donovan Creed que és fresc, amè i et deixa un bon regust, molt d'acord per exemple a les estones de platja.
La Mireia, per Sant Jordi, me'l va regalar, i des de llavors ja estava per llegir en qualsevol moment. Mentrestant altra gent l'ha llegit i han sortit diversos posts ; tots amb el mateix denominador: entretingut, enganxa, prescindible però llegirem el següent... Estic d'acord, poc més puc dir, és un entreteniment que no busca res més que això, entretenir, i ho aconsegueix prou bé.
La propera aventura d'en Donovan Creed crec que també la llegiré.

4 comentaris:

  1. Em sembla que tots ens fem una mica els desmenjats, però tots diem també que llegirem el següent, així que potser hauríem de deixar de menystenir els llibres que són 'per passar l'estona'. Què busquem en la lectura? Que ens faci més savis, més llestos? Aprendre moltes coses? Jo no, la veritat. Aprenc maneres d'escriure, una mica de vocabulari, i el que bonament em puguin explicar, però llegeixo per distreure'm, i un llibre que enganxa i que et deixa bon gust de boca, per què l'hem de titllar de llibre de platja, que sembla que és rebaixar-lo? Que no és alta literatura? Ja ho sé. A mi l'alta literatura m'avorreix fins l'infinit. D'això n'he de fet un post, tu! Res, que jo també llegiré el següent, i llarga vida a la literatura de platja!

    ResponElimina
  2. A aquestes alçades, la meva llista de pendents és tan inacabablement inacabable, que potser que comenci a posar-m'hi. Ei, mira, i perquè no començar amb la "Gent letal"? Hmm...

    ResponElimina
  3. així doncs res a veure amb aquest John Locke?

    ResponElimina
  4. Xexu: No menstinc aquests llibres, de fet es pot veure perque en llegeixo molts, cada cop més. Si algú et demana quin llibre t'ha afectat/influenciat/obert la ment, mai serà aquest, però si vols zero preocupacions i entreteniment, si que ho és. De fet aquest l'autor sap que vol fer, i ho aconsegueix plenament.
    Ferran: Es una opció; tot sigui dit serà ràpid i et pot ajudar a escurçar la llista
    Pons: No sé que dir-te, tots dos estan una mica malament del cap, cadascun amb les seves coses..

    ResponElimina

Benvinguts a Un altre invent . Gràcies per les vostres aportacions