diumenge, 21 d’agost del 2011

Assassins sense rostre. Henning Mankell


Molt bé!, quan pensava que ja no llegiria més llibres d'en Wallander/Mankell s'ha fet aquesta edició en català d'un llibre anterior, si no vaig errat el seu primer llibre o així ho diu la Wikipedia, i llegir-lo ha estat un encert.
Comença amb un assassinat brutal a una casa d'un petit poble de Suecia on els sospitosos semblen ser estrangers, motiu pel que es barrejarà la investigació del cas amb sentiments i actituds xenòfobes. Tindrem el millor Wallander detectiu versus un Wallender familiar absolutament desastrós; acabat de divorciar, amb una filla que no veu i un pare amb demències senils. Però tranquils, que no és un autor que es recreï ni amb els assassinats ni amb els temes particulars, simplement passen , amb el que no talla el ritme del llibre, de lectura agradable. Un llibre molt recomanable per acabar de passar l'estiu.

6 comentaris:

  1. La impressió que em va fer va ser la mateixa que a tu, i de seguida el segon de la sèrie va venir cap a casa, i espera torn. No és igual que les escriptores sueques que llegeix la teva dona (i jo, però que em cansen), i Wallander és molt i molt proper. A veure com evoluciona el personatge.

    ResponElimina
  2. Quan dius que no es recrea en els assassinats vols dir que no dóna detalls morbosos sobre els cadavers, ni dedica pàgines senceres a possibles sadismes dels assassins sobre les víctimes? Caram!! si és així potser encara m'agradaria :-)

    ResponElimina
  3. És un pendent que tinc de Mannkell, aquest escriptor m'agrada molt i crec que em pot agradar. Ens llegim!

    ResponElimina
  4. D'en H.Mankell em quedo amb sabatilles vermelles .La novel.la negra és el seu fort però a mi em costa entrar-hi.
    Apali bon estiu Mireia

    ResponElimina
  5. Magia i Joana, aquest us el recomano, es un llibre entretingut que sense ser cap maravella et fa passar una bona estona, i et demana que em llegeixis més, tal i com fa en Xexu. I si, Assumpta, el pots llegir sense problemes, tal i com deia, no es recrea en cap moment, tindràs només la informació justa i necessaria.

    ResponElimina

Benvinguts a Un altre invent . Gràcies per les vostres aportacions