dijous, 2 de setembre del 2010

El silenci dels arbres. Eduard Márquez


El violinista Andreas Hymer torna a la seva ciutat natal que està assetjada per fer un concert. Aquesta arribada a l'horror d'una ciutat on ser viu o mort només és qüestió d'un instant el porta a enfrontar-se amb seu fantasmes. El seu passat torna a fer-se present i les circumstàncies l'hi permetran entendre, viure i veure moltes moments que ja havia oblidat. L'Amela Jensen i l'Ernest Bolsoi el portaran d'aquí cap allà: del passat al present. El faran reviure moments feliços però també els més tristos. Un passat que no coneixia, un present que no entenia i un futur que no té clar. 

Aquest llibre de Márquez parla de tot: de guerra, de sentiments, d'amor d'odi, de mentides, de veritats, de por i d'esperança. En 139 pàgines et fa sentir un munt d'emocions a flor de pell. Com sempre, ben escrit, ben trenat... una petita història que t'atrapa i no et deixa escapar. Ràpid i àgil de llegir

Un recomanació, llibre per no ser llegit en públic si ets de fàcil emocionar. Jo el vaig començar a l'aeroport de Glasgow i vaig acabar amb la llagrimeta galta avall asseguda a l'avió. 

5 comentaris:

  1. un llibre fantàstic que recomano moltíssim

    ResponElimina
  2. És preciós, les històries de Márquez i la seva habilitat per transformar la realitat en paraules impressionen.

    ResponElimina
  3. Quina meravella de llibre!!!

    Quan el vaig ressenyar vas dir que tard o d'hora el llegiries i ho has fet, oi que ha valgut la pena? L'Eduard Màrquez és un ESCRIPTORÀS!!!

    Mireia (Racó Solsida)

    ResponElimina
  4. Poesia en forma de prosa. Una lectura molt delicada.

    ResponElimina
  5. aquest el vaig llegir fa uns anys i certament el vaig trobar magnífic i emotiu

    ResponElimina

Benvinguts a Un altre invent . Gràcies per les vostres aportacions