dissabte, 25 de juliol del 2009

El fred modifica la trajectòria del peixos. Pierre Szalowski


Una compra de Sant Jordi sota recomanació de la Fe de l'Espolsada. Un llibre diferent, una història petita, reflexions sobre la vida i com tot pot canviar. Un llibre tendre i optimista.

Un nen de onze anys a qui el seus pares li acabem de comunicar que es separen demana ajuda al cel i el cel respon: un pluja gelant cau sobre la ciutat i trastoca la seva vida i la de tot el seu barri. Un noia jove i de vida fàcil, una parella homosexual que es fan passar per germans ,el millor amic del nostre protagonista que té una relació estranya amb el seu pare i un noi rus que fa un doctorat sobre la trajectòria de quatre peixos .


Canviarà la trajectòria del peixos? Però i la de la resta , també canviarà?

4 comentaris:

  1. Mira!!! El vaig tenir a les mans...i va acabar comprant-lo una amiga meva...o sigui, que el llegiré!!!

    ResponElimina
  2. Ja et vaig dir que era un llibre fresc i àgil, sense massa pretensions literàries, però que et feia passar una bona estona.

    ResponElimina
  3. No he llegit el post, que tinc el llibre pendent, jo també el vaig comprar per Sant Jordi i no n'havia sentit res, ni tan sols l'havia vist. Com sempre em va fer gràcia el títol i la portada.

    ResponElimina
  4. Ei Mireia! Que tingueu unes bones vacances, vosaltres també!

    ResponElimina

Benvinguts a Un altre invent . Gràcies per les vostres aportacions