dijous, 23 d’abril del 2009

Bon Sant Jordi a tots i a totes

11 comentaris:

  1. Sóc la "prime". Igualment. Veig que la gent té altres coses més interessants que fer que no pas jo!

    ResponElimina
  2. Igualment, que passis un bon Sant Jordi i carrega bé de llibres i roses.
    Besades.

    ResponElimina
  3. Bona diada i bon recull de roses i llibres. Per cert que has regalat al final?

    ResponElimina
  4. Bona diada per tu també, el que en queda!

    ResponElimina
  5. Bona diada! Espero que t'hagin regalat molts llibres! ;)

    ResponElimina
  6. Tard, tard! Vaig tard! Espero que hagueu tingut totes i tots un gran Sant Jordi!
    Que us hagin omplert de llibres, roses i petons!

    ResponElimina
  7. Amb retard... bona Diada!

    Ja ens explicaràs quins llibres nous t'has firat, no?

    Tonet,

    SU

    ResponElimina
  8. Doncs jo vaig tardíssim!

    Espero que vagis tenir una bona diada, moltes roses i molts llibres!

    ResponElimina
  9. Estic una mica liada, però ala que tingui un moment en faig un post

    ResponElimina
  10. Faig quatre dies tard però això té un costat bò: en falten quatre menys per al pròxim St Jordi, la millor Diada de les que es fan i es desfan!

    ResponElimina
  11. Espero ue tinguessis una bona diada! Ja ens diràs el que...

    ResponElimina

Benvinguts a Un altre invent . Gràcies per les vostres aportacions