divendres, 2 de gener del 2009

Lectures 2008

Tot i que amb endarreriment us penjo el meu resum de lectures de l'any, cal agrair la tardança als senyors de ONO que m'han deixat sense internet des del dia 26 i encara seguim igual. Doncs res, us penjo el post que tocava per el dia 26.
Com que faig una ressenya cada vegada que llegeixo un llibre, això m’ha permès tenir la llista dels llibres que he llegit aquest any. No ha estat un any on hagi llegit molts llibres però si fem estadístiques tampoc està del tot malament. Us els classifico amb estrelles segons si m’han agradat molt o poc:

Quatre estrelles
L’Elegància de l’eriçó.
Els guardians del llibre
El Conte número tretze
Firmin
Lluna de paper

Tres estrelles
El mestre de l’Inocència
Blau de prússia
La noia dels seus somnis
El setè Camió
Harry Potter
El Juego del angel
Els nens de Sukhavati
Piedras ensangrentadas
La profecia 2013

Dos estrelles
El libro de los Muertos
Una mort a l’aparador
Sense títol
El pont dels jueus


De tots aquells llibres en podeu trobar la ressenya al blog, estan penjats sota les etiquetes de llibres, Mireia, ressenya. Per l’any vinent tinc una llista llarga de pendents que segur que anirà creixent.

7 comentaris:

  1. M'agrada això de les llistes de llibres, dóna bones idees pels lectors. Bé, a mi m'agraden les llistes en general, i si estan jerarquitzades millor.

    Jo també en tinc molts de pendents, però ja he començat la llista d'aquest any, des del dia 1 llegeixo nou llibre. Que tinguis un bon 2009 amb fantàstiques lectures!

    ResponElimina
  2. Bona llista, jo porto uns quants dies encallat, aviam si els reis ho arreglen.

    ResponElimina
  3. Encara sense internet? Com sobrevius? De vacances i sense internet o robant al veí, lleig, això és lleig. Fas llistes dels llibres per no perdre el costum i no t'agafi sense pràctica quan tornem a la feina, aishhhhh

    ResponElimina
  4. La llista està molt bé, alguns no els he llegit i altres no em sonen. Me'ls apunto. I que t'arreglin internet!!!

    ResponElimina
  5. Ben tornada, espero poder continuar recomanant llibres que engreixin la llista del 2009! Comparteixo la teva admiració per en Firmin i l'Elgància de l'eriçó!

    ResponElimina
  6. xexu: Em sembla que ho faré cada any, i així tindré un resum de tot el que he llegit durant l'any

    Jordi: jo de tant en tant també m'encallo i després costa arrencar

    Joana: no vull ni pensar-hi en tornar a treballar

    Kweilan:seguim sense internet!! Si necessites les resenyes estan al bloc

    L'espolsada: Gràcies per les recomanacions

    ResponElimina
  7. aquesta llista de llibres pendents no ens para de crèixer mai. És un dels mals dels lectors, que sabem que no ho podrem llegir tot mai

    ResponElimina

Benvinguts a Un altre invent . Gràcies per les vostres aportacions