dimarts, 12 de juliol del 2016

Esports d'aventura

Baixada de rafting


Feia temps que en teníem ganes i no trobàvem el moment, qui diu el moment; diu l'any. Doncs com en el futbol, aquest any sí . Finalment ens vam decidir i a mitjans juny, que és bona època ,vam fer ràfting. És un activitat divertida, apte per  quasi tots els públics, una experiència més al sac! Ja que pujaven cap a Rialp vam aprofitar i també vam fer descens de barranc, un de fàcil. Molt  recomanable, tot fet sense pressa al nostre ritme i està clar, amb professionals que sabem adaptar-se a tots els nivells. 

Feia molt de temps que no fèiem el que en deien ( si més no quan érem joves ) esports d'aventura i ha estat divertit. Fa molts anys, no sé si algú ho recordarà, als albergs de la Generalitat els caps de setmana organitzen sortides que es deien Tira't al cap de setmana on podies  fer tastets d'aquesta mena d'activitats a un preu més que raonable. Nosaltres ho vam fer una parell de vegades i ens va agradar bastant . Vam poder provar l'espeleologia, els quads, el tir amb arc i algunes activitats aquàtiques... eren com unes colònies per a grans. El tipus d'activitats d'aquell cap de setmana m'hi ha recordat bastant però amb les comoditats dels adults.

4 comentaris:

  1. l'adrenalina sempre és bona per relaxar el cos i la ment......a tornar-hi aviat

    ResponElimina
  2. Aaaaah lladre! Ja et veig a venir. Durant el dia ràfting i barrancs, però a la nit a dormir d'hotel, oi? Que espavilada! Bé, he de dir que jo faig el mateix, hahaha. Si puc, m'agrada dormir amb comoditat i poder-me dutxar amb intimitat, ens fem grans! Però bé, no tan grans com per no poder gaudir d'una escapada d'aquestes, ja sé que ets molt tastaolletes, així que no em sorprèn!

    ResponElimina
  3. I tant que sí! A mi, aquestes coses em fan por. Jo només pujo en helicòpter si és que em rescaten els bombers i per obligació! Però m'agradaria no ser tan "cagada"

    ResponElimina
  4. Joan, i tant!
    XeXU. L'edat fa molt de mal.. o no tant?
    Joana, cadascú el que l'hi vingui de gust. Hi ha coses que per obligació no calen

    ResponElimina

Benvinguts a Un altre invent . Gràcies per les vostres aportacions