dimarts, 9 de juny del 2015

Fins aquí hem arribat. Petros Màrkaris

Un nou cas del comissari Kostas Kharitos. A una Grecia sumida a la pobresa apareix mort un empresari alemany d’origen grec. Tot indica que s’ha suïcidat, però un  grup que s’autoanomena “els grecs dels 50” reivindiquen el seu assassinat.   I aquest només serà el primer.

A la vegada, la filla d’en Kharitos, advocada que defensa els drets dels immigrants, és víctima d’una brutal pallissa per part de simpatitzants dels neonazis d’Alba Daurada.
Anirem seguint la investigació d’aquests dos fets i veurem la vida diària a una Grècia devaluada per la crisis.

Entretingut, però no és dels millors de la col·lecció

2 comentaris:

  1. Avui mateix he llegit una ressenya d'un altre llibre d'aquest autor, més antic em sembla. Em veig forçat a dir el que ja he dit allà, sento parlar bé de Màrkaris i els llibres em semblen interessants, però amb la feinada lectora que tinc no estic per anar incorporant autors a la llista de pendents. Tard o d'hora ja caurà, a casa els pares en tenen uns quants d'aquest.

    ResponElimina
  2. Home, un forat sempre es pot trobar per un autor nou, a veure que tal. No aquest llibre, que potser es el mes fluixet que he llegit seu, però son entretinguts,

    ResponElimina

Benvinguts a Un altre invent . Gràcies per les vostres aportacions