diumenge, 10 de març del 2013

Primavera avançada

No sabem quan durarà, per tant calia aprofitar-la. Avui després de mesos hem fet un paseig en bici. Uns quants quilometres de no res- ja us ho sabré dir demà- al costat del mar: de Malgrat a Calella. La gent té ganes de sol i semblava les Rambles.

No he pensat en fer cap foto, per tant us ensenyo els guants que em van acompanyar a Holanda.

Quan he arribat , m'he dedicat un parell d'horetes a posar en solfa el balcó. Ara ja bé de gust llegir al solet i per tant val la pena intentar deixar-lo mínimament presentable. He acabat de plantar les tulipes holandeses que ja havien començat a crèixer dins la bossa , a falta de test. He fet una destrossa al gesamí a veure sí el recuperem , les baixes temperatures dels darrers dies l'han deixat a l'UCI. Espero que el resultat sigui millor que les cures que vaig fer al cactus. Us en deixo una foto a veure si d'aquí un mes o dos podem fer uns "abans-ara " amb uns bons resultats.

I com diu en Ferran ; entre despareguts i apalancats això està una mica ensopit. A veure si amb el bon temps m'animo a millorar el meu ritme de posts i poso el meu granet de sorra a que tots plegats ens engresquem.

5 comentaris:

  1. Aquest post m'ha semblat com una mena de 'senyors, que nosaltres ens posem ja d'estiu, eh? Anem avançant feina'. Bicicletes, sofà a la terrasseta... després de llegir això em sembla que encara fa més bon temps del que fa!

    ResponElimina
  2. :) a veure, a veure si els apalancats es desapalanquen, que jo també trobo que tot plegat està una mica mort, com a càmera lenta, tot plegat!

    Bon estiu, família, que veig que aneu molt avançats!!!

    ResponElimina
  3. Potser sí, que amb la primavera la cosa revifarà. Entre ahir i avui m'he passejat per un munt de blogs, cosa que no feia des de temps immemorial.

    PS: enveja de cel blau que s'intueix, redéus!

    ResponElimina
  4. Aquests dies porten una vitalitat genial.
    Aviam si el gessamí refà!!

    ResponElimina
  5. de mi no et pos queixar, jo estic viu sigui estiu o hivern ;)

    ResponElimina

Benvinguts a Un altre invent . Gràcies per les vostres aportacions