diumenge, 11 de novembre del 2012

Estem d'obres. Avui toca canvi de look




M'he embolicat. De tant en tant em passa! Feia temps que volia canvair el look del blog i no em decidia. Avui he fet un cop de cap i taaaxan! Aquí el teniu.

Un altre invent, l'original

Només havia canviat la plantilla del blog una vegada i ho vaig fer retocant l'htlm i va ser taaant complicat que no m'hi havia tornat a posar. Em sap una mica de greu desempellagar-me d'aquesta plantilla que tant em va costar però de tant en tant toca canvi.

Aquesta em va costar déu i ajuda .
A més aquesta nova, m'ha permés posar les caixes de les pàgines i  triar el tipus de visió de comentaris que volia, amb la possibilitat de respondre de forma individual ( encara no sé si ho faré servir).  Amb la plantilla anterior era pràcticametn impossible aplicar qualsevol canvi perquè no es basava en un plantilla de blogger i era un odisea retorcar res. 

Espero que aquesta us agradi. He intentat utilitzar les imatges relaxants que sovint us vaig penjant de la platgeta del costat de casa.

2 comentaris:

  1. I ben xulo que t'ha quedat el xiringuito. Recordo l'anterior canvi, en el seu moment era una plantilla trencadora, però al cap del temps tot acaba passant de moda i cal canviar una mica. Aquesta plantilla d'ara m'agrada, i amb les imatges que hi has posat t'ha quedat molt bé.

    ResponElimina
  2. M'agrada moltíssim aquest "new look"! de tant en tant ens cal renovar-nos per així continuar amb energies renovades. L'estètica del blog tb diu com el cuidem i com ens cuidem.

    ResponElimina

Benvinguts a Un altre invent . Gràcies per les vostres aportacions