dissabte, 27 d’octubre del 2012

Ha arribat la tardor, de veritat.



Ni meteoròlegs, ni calendaris, ni castanyada , ni tots sants... quan la Bruna deixa d'estirar-se per terra i comença a enfilar-se a sofàs i butaques és que ha arribat la tardor, de veritat.

Això, i que jo torno a tenir ganes de posar-me  a la cuina a fer postres.Vaig a provar una recepta nova.

XeXu i Assumpta  la coca ja està a punt!!! 

Acaba de sortir del forn i no l'he pogut desemotllar encara però si us espereu 10 minutets ja estarà. Mentrestant proveu la que vaig fer ahir de pasta de full i poma. Aquesta setmana toquen pomes; la d'avui també ho és . 
Si algú l'hi bé de gust, que en prengui un mos; que jo, com la Carme, a més de fer postres tinc la mania de menjar-me'ls !


Pasta de full amb poma
Coca de poma amb cruixent de nous





6 comentaris:

  1. No em parlis de postres... que si m'entren ganes de fer postres... després me'ls menjo!

    ResponElimina
  2. El meu baròmetre és quan en Blog comença a fer servir el seu llitet, que és molt calentó. Quan s'hi posa, ja veig que comença a fer fresca.

    Però parlem de postres, on dius que podem recollir els teus dolços?

    ResponElimina
  3. Hehehe porta la Bruna a TV3, potser et faràs rica! :-DD

    Però sí, parlem de postres, va... com diu en XEXU, on els podem recollir? ;-))

    De fet, CARME i MIREIA, a mi MAI em venen ganes de cuinar (ufff... després s'ha de netejar la cuina, quin pal!) jo només tinc ganes de menjar :-DD

    ResponElimina
  4. Quin costum més estrany que tens! Menjar-te les postres!

    ResponElimina
  5. Carme: hehehe... jo faig el mateix
    XeXu: ja tens les coques apunt de menjar

    Assumpta: T'he posat unes coquetes per fer un tastet. Si et fa mandra recolir després la cuina lateva opció és la coca de pasta de full. És fàcil, fàcil i neta. me la va explicar aquesta setmana una companya de feina i tenia tota la raó.

    Joana: sí, nena és que sóc rara,rara :)

    ResponElimina
  6. veig que m'has fet cas i has provat de fer la coca!oi que es facil i bona? això es una bona recepta, que la fas amb 10 minuts i queda boníiiiissima!

    ResponElimina

Benvinguts a Un altre invent . Gràcies per les vostres aportacions