dilluns, 12 de març del 2012

Trilogía berlinesa Philip Kerr

Després de llegir "si els morts no ressusciten" i "gris de campanya" vaig decidir anar als orígens, a la creació de la saga protagonitzada per en Bernie Gunther. Se'ns presenta en un llibre que inclou les tres primeres entregues: Violetas de marzo, Pálido criminal i Réquiem alemán, situades a diferents moments de l'alemanya prenazi, nazi i postnazi. Escenaris diferents on ha de viure el protagonista i on desenvoluparà la seva feina ja sigui com a policia o com a detectiu privat quan no pot seguir a la policia al no pertànyer al partit nazi.

Novel·la negra de la bona, entretinguda, per passar una bona estona. Per aquells que els agradi aquesta literatura.

3 comentaris:

  1. Uf, ara tot són sagues. I això és una feinada. Bona novel·la negra... al final m'arruïnaré.

    ResponElimina
  2. El tema m'interessa moltíssim, però la veritat que no sóc gens fan de la novel.la negra. Em conformaré amb les teves ressenyes ;)

    ResponElimina
  3. N'he llegit alguns d'aquest autor però no m'ha acabat de seduir. Bona ressenya!

    ResponElimina

Benvinguts a Un altre invent . Gràcies per les vostres aportacions