dissabte, 3 de març del 2012

Crida

Tinc el blog abandonat i ara vinc amb presses... però les coses van així. A molt estirar dilluns contestaré el correu que en van enviar des de Liberduplex. A nosaltres ens faria gràcia poder veure com treballen però ens fa una mica de vergonya i encara no sabem que contestarem. Haviem pensat que potser més d'un blocaire amant dels llibres i de conèixer coses noves potser l'hi faria il·lusió. Si aquest fós el cas podriem proposar-ho i organitzar una visita blocaire. Ja ens direu que us sembla?

4 comentaris:

  1. De moment a mi no m'interessa, almenys fins que em trobi un llibre que no puc acabar per error en la paginació. En aquest cas m'agradaria saber on són per poder-los cremar el xiringuito.

    ResponElimina
  2. Doncs trobo que ha de ser molt interessant! ;-)
    Però a mi em resultaria absolutament impossible anar-hi (a no ser que Liberduplex estigui a Reus) :-))

    No us ha de fer vergonya!! Aneu-hi i després feu un post! ;-)

    ResponElimina
  3. Jo també trobo que és una oferta molt interessant, Mireia. De debò us ho esteu pensant? jo m'hi apuntaria fijo!

    ResponElimina

Benvinguts a Un altre invent . Gràcies per les vostres aportacions