diumenge, 14 de juny del 2009

L’home més buscat. John le Carré

Si aneu seguint el blog, a la ressenya de l'anterior llibre d'aquest autor ja va quedar clar en sóc un fidel lector, i que vaig llegint tots els seus llibres de fa uns quants anys ençà. La meva opinió sobre el llibre no será gaire objectiva. Per si hi ha dubtes, m'ha agradat.

Però el que si queda clar en tots els llibres és com ha evolucionat el món, els seus llibres segueixen la situació en que estem i així hem passat dels espíes de l'epoca de la guerra freda al contraespionatge global i tot el que hi va lligat. I quan dic tot, és tot. Aquest llibre n'es un clar exemple; hi apareix des d'un pressumpte terrorista, blanqueig de capital i finançament d'accions terroristes, implicació dels serveis secrets en tot i més, exepcionalitat antiterrorista i lluita pels drets com la presumpció d'innocencia. En definitiva, el reflex del món actual.


Si vols saber com funcionen les coses avui en dia, aquest llibre t'ho deixarà ben clar!

4 comentaris:

  1. No he llegit res de le Carré, i això inclou aquest llibre, és clar. No és un autor que m'hagi atret mai gaire, però bé, s'haurà d'apuntar. Però si sóc sincer, passo a saludar-te, que feia molt que no et deixaves caure per aquí, i de tant en tant no fa mal, oi? Que estic segur que des del darrer post has llegit la tira de llibres, lladre!

    ResponElimina
  2. Fa temps que no llegeixo res d'aquest autor. M'hauré de posar al dia.

    ResponElimina
  3. Jo tampoc no he llegit res d'aquest autor. Un més a la llarga filera de pendents, miraré de trobar-lo.
    Gràcies per la recomanació.

    ResponElimina
  4. Dons vosaltres us ho perdeu no llegint res d'aquest autor!, i per cert, que treballi a un banc no dona dret a dir-me lladre directament al blog!

    ResponElimina

Benvinguts a Un altre invent . Gràcies per les vostres aportacions