dissabte, 11 d’abril del 2009

Ciutat de lladres. David Benioff


L'argument: dos nois, molt diferents entre ells. L'un soldat desertor, filòleg, faldiller i pocavergonya , l'altre no es més que un nen, hauran d'aconseguir trobar dotze ous al Sant Petersburg assetjat pels nazis per no tornar a la presó on han anat per diferents motius.

Així ens explicaran la vida a la Rússia que intentaven ocupar els nazis, ja que mai varen aconseguir entrar a Sant Petersburg. Veurem les penúries que es van passar, histories particulars, tendres o cruels, però on veus fins on va arribar-se pel setge de la ciutat, tret d'una minoria que no les va patir ni en aquesta situació.

Per fer-nos una idea: si et va agradar "el noi del pijama de ratlles", t'agradarà aquest llibre.

Finalment dir a la Mireia, que va comprar el llibre per regalar-me'l, i va buscar un autor i estil diferent al que normalment llegeixo, que quan vulgui pot regalar-ne més!

5 comentaris:

  1. Ara ve Sant Jordi, alguna cosa caurà. El que no sé encara és què

    ResponElimina
  2. Hola Martí,
    Jo el vaig comprar i encara no l'he llegit. Però un cop llegit el teu comentari, ho faré, ja que el noi del pijama de ratlles en va agradar molt.

    ResponElimina
  3. A mi també m'agrada aquest pedaç de la història, la dels nazis i jueus. Ara mateix estic a punt de començar a llegir Suite francesa de Irène Némirovsky que precisament parla també del mateix tema però a França. Ahir vaig acabar El lector, em va agradar molt. Ciutat de lladres ha anat a la meva llibreta de properes compres.
    Salutacions!!.

    ResponElimina
  4. Rosa, Tonina i Kweilan: rebaixar-vos una mica l'eufòria, ja que el llibre em va agradar, però no entusiasmar. Es clar que tampoc ho va fer "el noi del pijama de ratlles"; això si, estic convençut de que si us va agradar l'altre, aquest també

    ResponElimina

Benvinguts a Un altre invent . Gràcies per les vostres aportacions