diumenge, 7 de desembre del 2008

Vivo en la era glacial, o casi

La calefacció s'ha mort està en coma profund. Quan: divendres a la tarda, quan sinó. Si tens un pont de tres dies llargs a ple mes de desembre, quin millor moment per morir-se. No ho podia fer un dilluns a l matí qualsevol, d'una setmana de 5 dies qualsevol, no! Imagina't que puc trucar al tècnic, que ve el mateix dia i fins i t aconsegueix la peça maleïda que provoca temperatures de Pol Nord el mateix dia, no!

Doncs res des de divendres sense calefacció, gràcies a deu aigua calenta sí. Ara vés i entén-ho!

A esperar fins dimarts al matí, trucar al senyor Roca, maleït senyor Roca i les seves calefaccions que mai van bé i esperar a que arribi el tècnic i et foti una clatellada que et deixi distret. Sort d'anar a robar un Taurus tropicano 6F que estava entaforat al garatge dels meus pares que si no semblaríem els de l'anunci. I jo ja tinc gas natural





7 comentaris:

  1. Doncs ja saps, o truques a Gas Natural, o a base d'estufetes. A casa no tinc calefacció, així que vaig amb radiadors portàtils, i sobrevisc.

    ResponElimina
  2. és la llei de Murphy... i una bona excusa per sortir de casa

    ResponElimina
  3. ui, jo tinc en aquests moments els tècnics a casa instal·lant-me la calefacció, ja no ho podia suportar més! I és que vivia permanentment asseguda a l'alfombra davant l'estufa...

    ResponElimina
  4. A casa, els radiadors elèctrics i tira milles, esperem que no marxi el llum, que llavors estic com tu! I mira que ja és mala sort, tant fredeluga com ets tu!

    ResponElimina
  5. Amb la calefacció passa com amb els mòbils: ens preguntem, i quan no en tenia com sobrevivia??

    ResponElimina
  6. Xexu: el senyor Roca ja ha vingut i la temperatura de casa és normal. El nostre problema era que no teniem de res: ni radiadors, ni estufeta.. res. O calefacció o casa nostra era el pol.

    aristocrataiobrer: no cal que ho diguis. El senyor Roca no hi havia maners, però el senyor Murphy síque va passar per casa.

    Anna:jo també sóc molt fredeluga

    L'espolsada. vaig acabar Els guradians del llibre, però se'm congelavenles mans

    Joana: però no tens mai fred

    Mireia: sí, però es fàcil acostumar-se i dificil desacustumar-se. tens tota la raó.

    ResponElimina

Benvinguts a Un altre invent . Gràcies per les vostres aportacions