diumenge, 21 de desembre del 2008

Trece runas. Michael Peinkofer

Voltant pels blogs, al de l'Anna, Biblosfera sortia recomanat aquest llibre com a bona novel.la de misteri històric.Parla del conflicte druïdisme-catolicisme, la substitució de les antigues creences per les noves i l'inevitable conflicte secular entre elles.

L'Anna diu que una de les coses que li agraden es que fuig dels estereotips post codidavincià, però en el seu lloc posem a un escriptor com a protagonista- .l que el mateix autor diu que la novel·la li es un tribut i que s'atribueix unes llibertats en alguns esdeveniments. Als personatges del seu voltant, cadascú al seu rol, són també super-mega-ultra-guais. Potser soc una persona recargolada, però aquests protagonistes no m'agraden, em van més les persones més reals però sense entrar als excessos de turmentament que a vegades trobes, és a dir, em van els personatges reals amb qui et pots identificar.


Tampoc em carregaré el llibre. A partir d'acceptar aquests personatges és entretingut, fuig dels temes tradicionals i com a un llibre sense més voluntat que fer-te passar l'estona està bé, és entretingut , però no més.

3 comentaris:

  1. No coneixia aquest llibre però pel que dius no sembla massa interessant.

    ResponElimina
  2. Sort que no volies carregar-t'el!. Però de vegades és preferible això a aquells personatges tormentats sempre, que ens venen com a reals, que tampoc és això. Si et fa passar l'estona, ja és això.

    ResponElimina
  3. ostres, em sap greu que no t'hagi agradat!

    ResponElimina

Benvinguts a Un altre invent . Gràcies per les vostres aportacions