dilluns, 11 de febrer del 2008

Premi? UN PREMI!!!

Com tots sabeu, corre el premi Arte y Pico, un dels molts premis-memes que van pul•lulant pel món. I ja el tenim, gràcies a l'Ariadna del laberint; merci.

No acabo d’entendre perquè ,però aquest és un premi que ha aixecat moltes passions ( no he dit pas que fossin bones). La veritat és que sembla que l’única finalitat de la seva autora és fer-se propaganda ( que és molt legítim) afegint a les bases l’obligatorietat de posar el seu link. Aquí com que a vegades són una miqueta emprenyadors no li farem cas i només posarem allò que volem; que sí que és el link de la persona que amablement ens ha donat el premi.

L’altre condició del premi era passar-lo a 5 persones juntament amb les normes. Amb això tampoc li farem cas. Però per compensar-vos us posaré el link de 3 blogs que en parlen


I va, passarem el premi amb la mateixa intenció que és va crear fer propaganda , "and the winner is...... "

Ara va de debo. Joana

Així doncs us passo el link d’un blog nou, on riureu molt amb les aventures i desventures de la Joana. Ups!! Me'n falta un . Doncs com que haviem de ser 5 links i no els tinc tots us poso el link d'uns que sí que es mereixen un premi ,per fer-nos patir i disfrutar

Els que es mereixen un premi

7 comentaris:

  1. Gràcies pel link Mireia. Jo opino igual que tu, ja ho saps, i està bé que algú més que jo ho digui, que si no quedo com un 'cascarrabies'!

    ResponElimina
  2. hehehe... Jo tampoc he fet gaire bé els deures.
    Només he encolomat la figureta a una blocaire, i a més m'he pres la llibertat de transformar el "trufeiu"... que mira que es "feiu"...
    Enhorabona, però... que un premi és un premi!

    ResponElimina
  3. Mireia, a mi també m'ha tocat...veuré a qui li passo.
    Demà faré el teu meme i també el passaré.
    una abraçada,

    ResponElimina
  4. Ei! Ja ho he vist, però a qui li dono jo?. Sort que per alguna banda ens recompensen. Si és que som de bon conformar

    ResponElimina
  5. m'afegeixo a les gràcies del Xexu, això dels premis és una mica estrany oi? almenys l'he aprofitat per fer propaganda de blogs més o menys nous.

    ResponElimina
  6. ... Ja he arreglat això dels links (em sabia greu), i cap problema, que sóc jo la que s'ha "liat", hehe...
    ... Un petonàs
    =;)

    ResponElimina
  7. A, mi també m'ha tocar.Gràcies a la bona voluntat del SR.Jordi Casanovas.

    Merci

    ResponElimina

Benvinguts a Un altre invent . Gràcies per les vostres aportacions