divendres, 21 de setembre del 2007

Les sales d'espera

Aquesta setmana vaig anar la metge, res... revisió de rutina, i sempre em sorprenen les sales d'espera. Són llocs terribles, on les hores es fan feixugues i sempre acabes avorrint-te mortalment. Només m'hi vaig estar una mitja horeta ,però el temps passa lent com si es quedés enganxat a les parets. Com és habitual portava un llibre i vaig intentar llegir; dic intentar perquè hi havia dues senyores de certa edat que txiqui-txiqui-tixiqui-tixiqui ( no dic blablabla perquè parlaven baixet, per no molestar... terrible!) Doncs res, ja que no em deixaven llegir em vaig dedicar fer una mica la xafardera . Mira la meva sorpresa quan una de les senyores diu que a ella no li agrada anar de vacances a llocs càlids durant l'hivern per " l'engorro" de buscar la roba d'estiu a l'armari. És possible que algu renunci a un viatge, excursió ,sortida o el que sigui per no buscar quatre jerseis de màniga curta i un banyador!!! Potser és que jo marxaria de vacances sempre i que la cosa que menys em preocupa és preparar la maleta ( si és un pim-pam). Doncs, res esperant no ser un bitxo raro i que a la resta de món tampoc l'importi haver de moure una mica l'armari per preparar la maleta em quedo aquí esperant les meves properes vacances que fan cara de trigar encara molt!

1 comentari:

  1. ui, fer la maleta, quina maaaaaandra! això sí, no em perdré pas unes vacances per no fer-la!

    ResponElimina

Benvinguts a Un altre invent . Gràcies per les vostres aportacions