dilluns, 20 d’agost del 2007

L'atles furtiu

Seguint amb les meves proves he volgut inserir una foto a veure com queda la cosa. Com que no sabia quina foto triar, n'he escollit una d'un puzzle que tinc a mig fer- per ser sincers, està encallat. Es tracta d'un mapa del 1395, exactament del Jadufà de Creques. Per qui hagi llegit L'atles furtiu de l'Alfred Bosch, és el mapa del que es parla al llibre. Quan vaig llegir el llibre em va fer gràcia i vaig buscar el trencaclosques, el problema és que són 4000 peces! Pel que fa el llibre em va agradar molt ,com altres del mateix autor: sobretot Àlia, la sublim i la trilogia 1714. L'últim que ha publicat- Inquisitio- no em va acabar de convèncer del tot .En general però, és una autor que m'agrada quan escriu ficció pel que fa a assaig no n'he llegit res.

Cap comentari: